Om oss

  • Om oss 1
  • Om oss 2
  • Om oss 3

MÅL OG VISJONER

Har DU noen ganger hatt lyst til å komme i bedre form , men ikke så lyst til å gi opp ”Det gode liv”?

Har DU noen ganger tenkt at du vil bli sunnere, men vil ikke bli så kjedelig?

DA skjønner jeg akkurat hva du mener! Her og nå kan jeg glede deg med at det ikke er nødvendig å bli verken asketisk, kjedelig eller å ha en grå hverdag -selv med litt aktivitet!

YTE FØR NYTE!

Flyingfoxes Treningsreiser vil ikke legge opp til Maratontrening. Her vil det være snakk om alt fra WaterWalk, lett jogg til hardere jogg ,- stretching i vannkanten, sirkeltrening på alle nivåer og moro i trapper! Det viktigste for meg er at alle skal få noe igjen fra disse turene, uansett om du er lite trent eller mer aktiv!

Her styrer DU hvilket nivå, hvilke øvelser du vil velge. MEN – jeg vil gjerne få deg til å få den gode følelsen av å nyte frokost i vakre omgivelser etter å ha svettet litt!

Da snakker vi BALANSE i hverdagen – og frokosten smaker garantert langt bedre! Også vil det jo bli deilig egentid.


Om meg

  • Ingjerd Torp Sletner

    Ingjerd Torp Sletner

    Jeg er en dame som har vært fysisk aktiv siden jeg var 9 år gammel. Startet opp med håndball, konkurransedans og friidrett. Senere ble det hånballtrener, aerobic, jazzballett, styrketrening, step, spinning og løping.

    I en travel hverdag med jobb og famile, er det ofte utfordrende å få tid til (eller prioritere) og trene. Det enkleste for meg da, var å ta på joggesko og løpe. Min erfaring så langt i livet er at litt aktivitet er bedre enn ingenting.

    Om du går fort, løper, går trapper, sykler eller går på ski; det viktigste er at du får kroppen i gang. For noe som er helt sikkert – kroppen vår trives best når vi svetter litt! Men når vi har gjort kroppen vår den tjeneste, så kan vi også belønne oss selv.

    Jeg er en livsnyter som alltid har likt å starte ”late” feriedager med en løpetur på stranden og litt svømming før frokost. Deretter kan man slappe av i solen, nyte god mat og vin.

    "YTE før NYTE!"


Min erfaring

  • 30 års erfaring fra luftfart
  • 4 års erfaring som leder for Cabin Crew i Sterling European Airlines
  • 7 års erfaring som Ground Instructor( Sterling og Norwegian)
  • 4 års erfaring som Instruktør i førstehjelp
  • 3 års erfaring som Coach - Personality & Balance
  • 1 års erfaring som konsulent i teambulidingsselskapet Activator Group
  • Sertifisert for utetrening for grupper, gjennom Mykje Meir Treining , Yngvar Andresen

NÅ har jeg lyst til å bruke mine 30 år med erfaring fra reise , kombinere det med min instruktørkompetanse, og få DEG med på reisen!  Jeg vil vise deg er at vi kan ha så mye hygge og moro- men likevel gjøre en innsats for kroppen vår.  Vi snakker om investering i egen helse!

Velkommen til Aktivitet med smak av hvitløk!  


WaterWalk

WaterWalk

WaterWalking er en fin måte å trene på uten å overbelaste musklene, samtidig som man har det gøy.
Sirkeltrening

Sirkeltrening

Med sirkeltrening får du sammen med muskeltrening også høy puls og brenner ekstra mange kalorier.
Stretching i vannkanten

Stretching i vannkanten

Stretching er en handling for å forlenge musklene, øke den generelle smidigheten og redusere stølhet.

Info